لطیف نیا
دانش آموز موسسه فرهنگی آموزشی تزکیه (سوم دبستان)
دانش آموز موسسه فرهنگی آموزشی تزکیه (سوم دبستان)
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ
| ۶ دوست و پیگیر | ||||
| ۵ محتوا | ۰ پیگیری محتوا | ۰ رأیگیری | ۰ | |
| ۰ پیوست | ||||
| ۰ فیلم پیوندی | ۰ فیلم ارسالی | |||
| ۰ عکس | ۰ | |||
| ۳۰۲ دیدگاه | ۴۱۵ عکس/فیلم | ۰ | ۰ | ۶۹ |
👋 خانم فغانی من دیدم
سلام خانم من همه ی فعالیت ها را انجام دادم😃 و صفخ حه هایی که در فیلم گفتید انجام دادم💐🌸💮🏵🌹🥀🌺⚘🌷🌼🌻
سلام خانم احتیاطی من فیلم رو دیدم و نقاشی زحل رو کشیدم 😊 خداحافظ🎈✨
ممنون خانم قباخلو ی عزیز
آفرین به دبستان
سلام خانم سراج عزیز من حفظ شدم
این رو هم من برای خانم سراج عزیز درست کردم
خانم سراج من تقریبا کل شعر رو حفظ کردم و انشا الله شنبه شما و بچه ها را می بینم
خانم سراج من و محمد حسن با هم تمرین کردیم
خانم سراج من هم مثل تسنیم تمرین کردم و نیف شعر رو حفظم